Op dinsdagavond 27 maart a.s. is de jaarvergadering van Wijkbelangen Emmerhout. De vergadering wordt gehouden in 'Op Eigen Houtje' en begint om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 u). Op deze avond legt het bestuur verantwoording af over haar inspanningen voor de wijk in 2017. In het voorjaarsnummer van Wijkberichten is het secretarieel jaarverslag opgenomen. Het financieel jaarverslag 2017 vindt u hier Financieel Jaarverslag 2017 Wijkbelangen Emmerhout.pdf

Thema van deze jaarvergadering is 'Burgerbegroting'. In Emmerhout is hiermee in de afgelopen jaren geëxperimenteerd. De Video Amateurs Emmen (EVA) hebben het proces van de burgerbegroting een heel jaar gevolgd. Het resultaat is een film van ong. 18 minuten die op 27 maart a.s. in première zal gaan. Daarnaast zullen de initiatiefnemers van de plannen die in 2017 uitgevoerd werden vertellen over hoe het hun vergaan is. Is het hen gelukt om een droom te verwezelijken. Waar liepen ze tegen aan? Wat inspireerde hen? Wat heeft het hen en de wijk opgeleverd?